Маркетинговые исследования

Возник вопрос по содержанию отчёта?

Задайте его! Персональный менеджер свяжется с Вами и поможет решить любую задачу

Найти исследование

Бесплатная аналитика

The marketing research of real estate offers in Panama on the Russian market (артикул: 03716 19351)

Дата выхода отчета: 27 Марта 2008
География исследования: Panama
Период исследования: 2008
Количество страниц: 38
Язык отчета: Английский
Способ предоставления: электронный

Вы можете заказать данный отчёт в режиме on-line прямо сейчас, заполнив небольшую форму регистрации. Заказ отчёта не обязывает к его покупке. После получения заказа на отчёт с Вами свяжется наш менеджер.

Не нашли подходящее исследование?

Если данный отчёт Вам не подходит, Вы можете:

  • 1. Заказать обновление с уточнением структуры отчёта
  • 2. по Вашей теме
  • 3. по Вашей теме
  • Полное описание отчета

    This report is a marketing research of  real estate offers in Panama on the Russian market

    Subjects of the research are residential and commercial real estate markets of Panama. The observed region makes up a local market.
    The object of the research is a realty unit (residential or commercial) in the region under review, offered by companies that are presented on the Russian market.

    The aim of the research is to find out the peculiarity of real estate offers of the local market in Russia.
    To prevail the following tasks were performed:
    • Realty units of the local market were analyzed;
    • The structure of realty units offered today on the Russian market was revealed;
    • The largest companies operating on the Russian market and offering real property units in observed regions were described;
    • Different aspects of real estate investments (a risk, legal characteristics, a tax legislation) in concerned regions were analyzed;
    • The demand analysis for overseas real property was carried out and the portrait of a potential customer was described;
    • The market capacity was estimated and market development prospects were described.

    During the research Vesco Consulting specialists have also turned to experts of the following companies for information: Century 21 Prime Time Realty, HomeInvestor and Prime Panama, that made possible to use in the research the latest information concerning the observed market as well as customer preferences of the Russians..

    This research can be interesting and useful for those companies who are going to offer or already offer purchasing services in Russia concerning Panama as well as for construction and development companies who are going to start business in this region.

  • Подробное оглавление/содержание отчёта

    I Introduction
    1. The object and the subject of the research
    2. Aims and tasks of the research
    II Important information about observed markets
    3. General information
    4. The economic situation
    5. The specificity of real estate investments
    III. The supply analysis
    1. The analysis of offers on the Russian market
    - Supply structure by realty types
    - Residential realty
    - Commercial realty
    - Land sites
    - Islands
    2. Key companies on the market
    IV. The demand analysis
    1. Potential customer groups
    2. Motives of realty purchasing
    3. Customer preferences
    - Types of realty customer preferences
    - Formats of realty and its area preferences
    - Price preferences
    4. Overseas realty purchasing forms
    V. The estimation of market capacity and its prospects
  • Перечень приложений

    Diagram 1. Supply structure in Panama by realty types, %
    Diagram 2. Supply structure in Panama by geographical location, %
    Diagram 3. Residential realty supply structure in Panama, %
    Diagram 4. Apartments supply structure by geographical location in Panama, %
    Diagram 5. Apartments supply structure in Panama by the area (total), %
    Diagram 6. Apartments supply structure in Panama by the area (particular), %
    Diagram 7. Apartments supply structure in Panama by cost, %
    Diagram 8. Villas supply structure in Panama by geographical location, %
    Diagram 9. Villas supply structure in Panama by housing estate area, %
    Diagram 10. Villas supply structure in Panama by the cost, %
    Diagram 11. Commercial realty supply structure in Panama by premises area, %
    Diagram 12. Commercial realty supply structure in Panama by the cost, %
    Diagram 13. Land sites supply structure in Panama by geographical location, %
    Diagram 14. Land sites supply structure in Panama by area, %
    Diagram 15. Companies’ shares in an offers’ structure (Panama), %
    Diagram 16. Basic groups of overseas realty buyers, %
    Diagram 17. Main motives of purchasing overseas realty of the Russians, %
    Diagram 18. Motives of purchase in regions, %
    Diagram 19. Preferences by realty types, %
    Diagram 20. Customers’ residential real estate preferences, %
    Diagram 21. Area preferences

    Table 1. 1 sq. m. average price, November 2007, in Panama, by types, $
    Table 2. Typical conditions of crediting in Panama

    Illustration 1.  Map of Panama
    Illustration 2.  The inflation rate in Panama, 1980-2007, %
    Illustration 3.  Political and economic risks for observed regions, 2007
    Illustration 4. Political and economic risks for observed regions, 2008
    Illustration 5. «Las Perlas» archipelago map

     

Другие исследования по теме
Название исследования Цена, руб.
Исследование рынка первичной недвижимости Москвы

Регион: Россия (Москва)

Дата выхода: 30.04.18

45 000
Обзор рынка жилой недвижимости Киева и Киевской области. 2016 год

Регион: Украина

Дата выхода: 26.05.16

949 500
Студия дистанционного оказания услуг дизайна и архитектурно-строительных работ

Регион: Россия

Дата выхода: 10.10.14

55 200
Рынок недвижимости (новостройки) Москвы и Московской области: итоги 2013 г., прогноз 2014-2015 гг.

Регион: Россия

Дата выхода: 10.07.14

67 500
Мониторинг рынка недвижимости_Сентябрь 2013

Регион: Москва и Московская область

Дата выхода: 14.10.13

0
Актуальные исследования и бизнес-планы
  • Рынок коммерческой недвижимости Москвы
    ВЫДЕРЖКИ ИЗ ИССЛЕДОВАНИЯ ОСНОВНЫЕ СЕГМЕНТЫ РЫНКА Основными сегментами рынка по объемам продаж являются компьютеры, бытовая техника, автомобили и
  • РОССИЙСКИЙ РЫНОК КОММЕРЧЕСКОЙ НЕДВИЖИМОСТИ. ВЛИЯНИЕ КРИЗИСА, ПРОГНОЗЫ РАЗВИТИЯ. УПРАВЛЕНИЕ КОММЕРЧЕСКОЙ НЕДВИЖИМОСТЬЮ (ОБНОВЛЕНИЕ)
    Торговой недвижимости в феврале 2010 года экспонировалось … торговых объектов общей площадью … тыс.кв.м. и общей стоимостью ГАП … млн. $, из них … объектов – внутри Садового Кольца и … объект – за его пределами. Всего в июне 2010г. экспонировалось … объектов площадью … тыс.кв.м., из них … объекта предлагалось в центре и … – за его пределами. Однако если рост объема предложения в пределах центра составил … и …% соответственно, то за пределами Садового Кольца оно было уже гораздо большим - …% и …%. … В офисном сегменте объем предложения вырос на …% по количеству помещений и на …% по общей площади. Объем предложения в июне составил … объекта общей площадью … тыс.кв.м., из них … объектов – в центре и … объектов – за его пределами. Общий объем введенных в 1 полугодии 2010 г. качественных офисных помещений составил порядка … тыс. кв. м, что меньше показателя 1 полугодия 2009 г. в … раза. Совокупный объем качественных офисных помещений класса «А» и «В» составил на конец 1 полугодия 2010 г. порядка … млн. кв. м.. Доля вакантных помещений в классе «А» составила …%, в классе «В» - …%. Ожидаемый ввод нового предложения до конца 2010 г. оценивается на уровне … тыс. кв. м. … Производственно-складской недвижимости всего в феврале 2009г. экспонировалось … производственно-складских объекта общей…
  • МОНИТОРИНГ РЫНКА НЕДВИЖИМОСТИ_Сентябрь_2010
    Содержание

    1. Жилая недвижимость…………………………………………………..…. 3
    2. Офисная недвижимость……………………………………….……….…. 5
    3. Торговая недвижимость…………………………………………………... 7
    4. Гостиничная недвижимость………..…………………………….…….… 9
    5. Загородная недвижимость…………………………………………….... 11
  • COMMERCIAL REAL ESTATE MARKET OVERVIEW H1 2010
    Total volume of delivered in the 1st half of 2010 high-quality office premises amounted to 450 thous. sq.m., it is three times less than the index of the 1st half of 2009. The overall volume of A and B class high-quality office premises reached 10,5 mln. sq. m. by the end of the 1st half of 2010. The main trends in demand for commercial real estate still reflect the negative impact of the crisis: the share of requests for office premises acquisition is rather large, the main demand for rent is concentrated in the segment of small premises in the turn -key condition. The absorption of high-quality premises during the 1st half of 2010 was taking place at a fast pace, however the established during 2009 “stock” of vacant demand, delivering new demand and a large number of rent deals without increase of occupied area retain indexes of vacant premises at a rather high level. By the end of the 1st half of 2010 the share of vacant A-class prem- ises amounted to 25%, B-class premises – 20-23% The main trends of the office market have the crisis charac- ter: during the 1st half of 2010 the correction of developers’ plans, the freezing or the change of parameters of planned for construction projects with office constituent took place as before. However, during the expired from the beginnin…
  • Российский рынок чая (выпуск 4)
    ГРУППА КОМПАНИЙ «МАЙ» … "ЛЮТА" (ЦВЕТОЧНЫЕ, АРОМАТИЗИРОВАННЫЕ ЧАИ) … Для удобства восприятия данных, информация представлена в виде таблицы. Список параметров включает в себя: Год основания Географический охват Ассортимент продукции Производство Основные бренды Прогнозы и стратегии развития Сильные стороны … … ФАКТОРЫ, ВЛИЯЮЩИЕ НА РАЗВИТИЕ РЫНКА Среди факторов, влияющих на развитие Рынка чая можно выделить следующие: … … STEP-АНАЛИЗ РЫНКА … АНАЛИЗ РИСКОВ В бизнес-практике рассматривается большая типология рисков: политические, экономические, финансовые,
Навигация по разделу
  • Все отрасли